miercuri, 28 ianuarie 2009

un cuvant pentru fiecare...


Ma gandesc ce sa scriu...sa scriu despre gandurile mele?!ma intreb:v-ar interesa?,sa scriu despre ploaia care imi bate usor in geam si ma invita sa lenevesc in pat?, sa scriu despre ce traznai am mai facut in ultimele zile sau poate sa scriu despre mine si despre cele trei luni implinite sau... ma gandesc ca poate as vrea acum sa inventez scrisul ca sa pot sa va adrezez cate un cuvant la fiecare...
Am invatat in viata ca nu conteaza cat de mult te doare pe tine, ci conteaza cat de mult poti sa ii sustii pe ceilalti atunci cand ii doare pe ei...
Am invatat ca nu conteaza varsta, ci conteaza cat ai invatat in anii pe care ii ai...
Am invatat ca lucrurile simple sunt mai greu de obtinut decat cele complicate...
Am invatat ca mai poti mult din momentul in care ai spus ca nu mai poti...
Am invatat ca iubirea doare atat de tare incat uneori iti doresti sa nu o mai simti...
Am invatat ca ca atunci cand vrei sa cauti fericirea, ea se acunde, iar atunci cand incetezi sa o cauti apare...
Am invatat ca binele e bine numai atunci cand inveti sa il accepti pe Dumenzeu in viata ta...
Am invatat ca fiecare prioritate in viata trebuie supusa vointei Lui...
Am invatat ca acum ar fi bine sa ma opresc ca sa ascult...ca sa respir...ca sa te las si pe tine sa inveti

Niciun comentariu: